Driftsstatus

Aktuel driftstatus for Bank Connect løsningen:

Bank Connect kører OK
Der er fuld drift på systemet, men vi overvåger stadig serverne.

Aktuel information om drift og servicevinduer:


Onsdag d. 17. juli 2019
Der var problemer med serverne.
Torsdag d. 27. juni 2019
Serverne kørte ikke og kunderne fik en Time-out

Onsdag d. 8. maj 2019.
Bankdata har oplyst at der er problemer med den automatiske brugergodkendelse af indsendte betalinger.
Kunderne kan dog manuelt brugergodkende betalinger i bankernes erhvervsnetbanker.

Fredag d. 1. februar 2019.
Bankdata har i øjeblikket problemer, som kan giver udfordringer for kunderne på denne datacentral. Vi opdaterer når systemet igen er kørende.

Tirsdag den 08. januar 2019
oplevede nogle kunder at få meddelelsen ”Could not create SSL/TLS secure channel”. Dette skyldtes et uvarslet skift af TLSv1.0 til TLSv1.2. Fejlen opstod klokken 08.20 og er rettet 9.30

Torsdag den 20. september 2018
blev TLSv1.2 nedgraderet til TLSv.1.0 igen så alle kunder nu kører. Opgraderingen varsles nu til igangsætning mandag den 11. februar 2019. Efter denne dato er det ikke længere muligt at anvende TLS v 1.0 og 1.1 mod Bank Connect.

Onsdag den 19. september 2018
oplevede nogle kunder at få meddelelsen ”Could not create SSL/TLS secure channel”. Dette skyldtes et uvarslet skift af TLSv1.0 til TLSv1.2.