Peger på virtuelt ur

Drift og support

Drift
Information omkring drift, service vinduer og andre forstyrrelser af drift vil fremkomme på hjemmesiden.
Bank Connect løsningen vil være tilgængelig alle ugens dage – året rundt, dog kun afbrudt af service vinduer der er blevet underrettet og planlagt på forhånd.

Hvis der er brug for service vinduer i forlængelse af allerede planlagte vedligeholdelses vindue, vil dette blive offentliggjort på hjemmesiden når behovet er blevet identificeret og dette vil ske minimum 48 timer før.

 

Planlagt vedligeholdelse og offentliggørelser
I den anden sidste weekend i hver måned er der planlagt vedligeholdelse i natten mellem lørdag og søndag klokken 03.00 til 05.00.
Bank Connect løsningen vil kun være lukket i løbet af de planlagte vedligeholdelsesvinduer eller i tilfælde af yderligere vedligeholdelse er blevet offentliggjort tidligere. I begge tilfælde vil informationen være tilgængelig på hjemmesiden.

 

Support
ERP udbydere kan kontakte Bank Connects Service Desk, hvis der er brug for support ved tilslutningen af løsningen.
Forespørgsler og spørgsmål vil blive behandlet indenfor 3 bankdage og behandlet i den rækkefølge de bliver modtaget.

Til at begynde med har hver udbyder 50 timers gratis support. Hvis der er brug for flere services ud over de 50 timer vil disse blive trukket i den rate der er gældende. Bank Connects Service Desk vil informere om denne rate.
ERP udbyderen er forpligtet  til at teste deres løsning ved opstart og i forbindelse med senere opdateringer.

 

Bank Connect tilbyder:

  • Test miljøet og udviklerpakken til ERP udbydernes individuelle tests af deres egen udvikling.
  • Bank Connects end-to-end test miljø med sikkerhed.
  • Simple tests i et produktionsmiljø mellem kunde og bank.

ERP udbydere og virksomheder med deres egen ERP udvikling betragtes som ligeværdige partnere i denne henseende.