Telefon og tastetur

Kontaktinformation

Som kunde i banken

Alle henvendelser fra kunder, der anvender en løsning fra et ERP-hus, skal ske til banken eller ERP-husets hotline.

Som ERP-leverandør
Alle henvendelser fra datacentre eller ERP-leverandører kan ske til Bank Connects Servicedesk på følgende måder:

E-mail
bankconnect@bankconnect.dk

Ved henvendelser vedr. fejl eller support oplys venligst:

  • Beskrivelse af problemstillingen f.eks. UUID/SOAP fejl
  • EndToEndMessageID
  • AftaleID (functionId)
  • Kontaktperson
  • Telefon

Svar på eksisterende sager

Når vi åbner en sag på dit problem, modtager du en mail. Har du behov for at opdatere sagen, skal du svare på denne mail. Du må ikke anvende bankconnect@bankconnect.dk til svaret.

På den måde holder vi alle informationer om sagen samlet ét sted.

Telefon
Telefon 79 24 26 10
Mandag – torsdag kl. 8.00–16.00, fredag kl. 8.00–14.30